W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Strategia
organizacyjna

Stwórz wygrywającą strategię firmy dzięki wsparciu merytorycznemu naszych ekspertów

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji? Czy masz efektywny plan wzmocnienia jej przewagi nad rynkowymi rywalami? Czy wiesz, gdzie ukryte są źródła wzrostu Twojej organizacji?

Pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania, dokonując analizy otoczenia konkurencyjnego oraz oceny aktualnego potencjału strategicznego firmy. Wspólnie z Twoimi pracownikami znajdziemy również platformy zyskownego wzrostu. Gotowy do działania?

Poznaj największe korzyści dla Twojej organizacji

  • Wybierzemy sposób kreowania strategii i planu strategicznego dopasowany do specyfiki Twojej branży i profilu działalności, dzięki czemu nowo powstające plany szybko będzie można przekuć w konkretne działania.
  • Dokonamy licznych analiz dotyczących oferty produktowej, by zwiększyć świadomość obszarów powstrzymujących rozwój firmy i naprawić to, co jest źródłem kluczowych problemów.
  • Wyznaczymy cele strategiczne wraz z miernikami efektywności, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco śledzić stopień realizacji strategii oraz reagować na pojawiające się problemy.
  • Zyskasz szerokie spojrzenie na kondycję firmy pod kątem jej działalności rynkowej, sytuacji finansowej, wewnętrznych procesów, stopnia wykorzystania innowacji i potencjału wzrostu.
  • Przygotujemy podstawowe sprawozdania finansowe oraz prognozy wskaźników efektywności, byś mógł kontrolować najważniejsze obszary funkcjonowania firmy.

Nasz plan działania krok po kroku

  1. Analiza otoczenia firmy
  2. Analiza otoczenia konkurencyjnego
  3. Analiza modelu biznesowego i potencjału strategicznego firmy
  4. Generowanie opcji strategicznych
  5. Ocena i wybór opcji
  6. Zdefiniowanie segmentów docelowych, oferty wartości i celów strategicznych
  7. Opracowanie planu strategicznego (celów oraz głównych inicjatyw)

Diagnostyka wspierająca projekt

Poznaj ekspertów tego obszaru

Michał Trojanowski
Strategy Practice Leader

dr Witold Jankowski
redaktor „Harvard Business Review Polska” i prezes Zarządu ICAN Institute

Andrzej Jacaszek
wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes Zarządu ICAN Institute

Zaufali nam już

Każdy projekt korporacyjny to inna historia. Zobacz na prawdziwych przykładach, z jakimi zadaniami już się zmierzyliśmy i w czym pomogliśmy naszym klientom.

Przejdź do działania

Skontaktuj się z nami, a wkrótce zrobimy pierwszy krok w drodze do sukcesu Twojej firmy.

Dominika Krysińska
Dominika Krysińska

tel. +48 728 854 854

d.krysinska@hbrp.pl