W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Segmentacja
klientów

Docieraj do różnych grup klientów dzięki zrozumieniu ich motywacji do zakupów oraz opracowaniu precyzyjnej segmentacji

Czy znasz sekret firm, które sprzedają szybciej, skuteczniej i po wyższych cenach? Badania ICAN Research udowodniły, że tajną bronią tych organizacji jest dobrze zdefiniowana, wyróżniająca się oferta wartości. To ona przyciąga również bardziej lojalnych klientów (i to bez konieczności zatrudniania dodatkowych handlowców).

Niestety niemal 60% polskich firm nie rozumie swoich potencjalnych klientów – wynika z badań ICAN Research. Ty możesz teraz dowiedzieć się więcej o swoich kupujących dzięki wsparciu naszych ekspertów. Wiedza na temat zwyczajów, motywacji i potrzeb klientów pozwoli Ci trafiać z Twoimi produktami do ich serc.

Efekt rozwiązania

  • Pogrupujesz klientów pod kątem ich podobieństw w kilka segmentów, co pozwoli Ci lepiej prowadzić sprzedaż i marketing.
  • Dowiesz się, gdzie są Twoi najbardziej dochodowi klienci, a przede wszystkim poznasz ich preferencje, co ułatwi Ci przygotowanie oferty, której nie będą mogli się oprzeć.
  • Zbudujesz profile klientów do poszczególnych segmentów, dzięki czemu lepiej zrozumiesz, kto i jak od Ciebie kupuje.
  • Dowiesz się, jak poszczególne grupy klientów dokonują zakupów, dzięki czemu będziesz mógł zaplanować działania sprzedażowo-marketingowe, tak by spełniały one ich oczekiwania.
  • Zyskasz szeroką i pogłębioną wiedzę o swoich klientach, która jest kluczem do skutecznej sprzedaży i marketingu.

Diagnostyka wspierająca

Poznaj ekspertów tego obszaru

Agnieszka Węglarz
strateg i praktyk biznesowy

dr Witold Jankowski
redaktor „Harvard Business Review Polska” i prezes Zarządu ICAN Institute

Andrzej Jacaszek
wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes Zarządu ICAN Institute

Zaufali nam już

Każdy projekt korporacyjny to inna historia. Zobacz na prawdziwych przykładach, z jakimi zadaniami już się zmierzyliśmy i w czym pomogliśmy naszym klientom.

Gotowy na współprace?

Skontaktuj się z nami, a wkrótce zrobimy pierwszy krok w drodze po sukces.

Dominika Krysińska
Dominika Krysińska

tel. +48 728 854 854

d.krysinska@hbrp.pl