W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Nowoczesne
zarządzanie
sprzedażą

Odkryj formułę zwiększania sprzedaży dla swojej firmy i zastosuj ją w praktyce

Sprzedaż ulega nieustannym przeobrażeniom. Firmy muszą nadążać za tymi zmianami, jeśli chcą pozostać w superlidze. Rosnąca złożoność procesów, przybywająca liczba kanałów, coraz bardziej skomplikowane ścieżki zakupowe klientów nie ułatwiają opanowania tej sytuacji. Jak zapanować nad swoją sprzedażą?

Prędzej czy później każda firma musi stworzyć skalowalne narzędzia sprzedażowe. Chętnie Ci w tym pomożemy! Współpracując z ICAN Institute w ramach projektu Executive Education, zyskujesz pewność, że Twoja sprzedaż osiągnie wyższy poziom. Zastosuj nowoczesne rozwiązania i rozwijaj z nami swoje siły sprzedaży.

Dowiedz się, co zyskasz dzięki współpracy z nami

  • Uporządkujesz sprzedaż w firmie, dzięki czemu efektywniej zarządzisz istniejącymi już zasobami i zastanowisz się nad uzupełnieniem najważniejszych braków.
  • Rozwiniesz swoje siły sprzedażowe, wyposażając handlowców w nowe kluczowe kompetencje niezbędne do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży B2B i B2C.
  • Określisz kluczowe procesy sprzedażowe, uwzględniając specyfikę Twojego działu handlowego, dzięki czemu ustrukturyzujesz i usprawnisz pracę sprzedawców.
  • Wyznaczysz najważniejsze funkcje, kompetencje i narzędzia, które będą wspierały efektywność Twojego modelu sprzedażowego.
  • W swoich działaniach sprzedażowych uwzględnisz nowe media i zaawansowane narzędzia, które skracają dystans między handlowcem a klientem i pozwalają lepiej zarządzać aktywnościami sprzedażowymi.

Poznaj diagnostykę ICAN Research wykorzystywaną podczas naszego projektu Executive Education

Dowiedz się, jak przebiega projekt Executive Education z zakresu nowoczesnej sprzedaży

  1. Przegląd sił sprzedaży w połączeniu z diagnostyką i rekomendacjami.
  2. Wypracowanie strategii oraz procesu sprzedażowego.
  3. Opracowanie i wdrożenie mierników sprzedaży.
  4. Opracowanie podejścia do zarządzania szansami sprzedażowymi.
  5. Wsparcie w opracowaniu podejścia do budowania oferty wartości dla klienta.
  6. Standaryzacja metod pracy i narzędzi.
  7. Wdrażanie standardu pracy i narzędzi:
    • planowanie pracy i kontaktu z klientem (prospecting),
    • otwarcie wizyty, skuteczny rekonesans i merchandising,
    • rozpoznawanie potrzeb klienta, deklaracja potencjału, techniki prezentacji oferty,
    • skuteczne techniki postepowania z obiekcjami, domykanie sprzedaży, trudne sytuacje z klientem.
  8. Wdrażanie metodologii pracy doradczej:
    • badanie potrzeb klienta,
    • budowanie relacji,
    • kreowanie wartości,
    • przenikliwość biznesowa.

Poznaj ekspertów tego obszaru

Jacek Masłowski
trener, coach, psychoterapeuta

Adam Bernacki
międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowych

Zaufali nam już

Każdy projekt korporacyjny to inna historia. Zobacz na prawdziwych przykładach, z jakimi zadaniami już się zmierzyliśmy i w czym pomogliśmy naszym klientom.

Gotowy na współprace?

Skontaktuj się z nami, a wkrótce zrobimy pierwszy krok w drodze po sukces.

Dominika Krysińska
Dominika Krysińska

tel. +48 728 854 854

d.krysinska@hbrp.pl