W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Model
biznesowy

Czas ocenić swój model biznesowy i poszukać alternatywnych opcji rozwoju

Im firma mocniej się wyróżnia, tym większa jest jej przewaga konkurencyjna. Jednak wyróżniki znikają wraz z upływem czasu. Generowany przez nie rozwój prowadzi do złożoności, a złożone firmy zazwyczaj zapominają, w czym są dobre. Często próbują szybko wymyślić od nowa całe modele biznesowe. Nie tędy droga!

Trzeba zacząć od oceny obecnej sytuacji. Firmom często jednak brakuje koniecznego do jej dokonania dystansu. Nasi eksperci Cię w tym wyręczą: dokonają przeglądu obecnej strategii oraz wyników organizacji, wnikliwie przyjrzą się jej otoczeniu oraz branży i aktualnej ofercie, by wskazać obszary wymagające przemodelowania. To istotny krok w drodze ku świetlanej przyszłości!

Dowiedz się, co zyskasz dzięki współpracy z nami

  • Poznasz mocne i słabe strony swojej firmy, dzięki czemu zidentyfikujesz obszary wymagające interwencji, a także te, które mają największy potencjał strategiczny.
  • Zweryfikujesz efektywność obecnych metod zarządzania i poszukasz nowych sposobów na dostarczanie wartości klientom przez Twoich pracowników.
  • Pod okiem naszych ekspertów przenalizujesz sytuację firmy na tle konkurencji i dowiesz się, gdzie są ukryte największe zagrożenia i szanse dla Twojej organizacji.
  • Przygotujesz podstawowe sprawozdania finansowe oraz prognozy podstawowych wskaźników efektywności, dzięki czemu będziesz mógł skuteczniej monitorować realizację celów strategicznych.
  • Dowiesz się, jak kształtować obecny i przyszły zakres działalności firmy, tak aby zmniejszać ryzyko funkcjonowania w turbulentnym otoczeniu oraz zwiększać efekty wdrażanych strategii.

Uwaga! Audyt pozycji rynkowej firmy to punkt wyjścia do dalszego działania i tworzenia wygrywającej strategii Twojej organizacji.

Proces realizacji projektów

  1. Audyt otoczenia biznesowego firmy oraz obecnego modelu biznesowego
  2. Weryfikacja obecnej struktury segmentów klientów nowych i istniejących
  3. Ocena obecnej oferty wartości oraz sposobu je dostarczania klientom
  4. Analiza struktury przychodów i kosztów, zasobów i kompetencji
  5. Potwierdzenie celów projektu oraz ich konkretyzacja

Poznaj ekspertów tego obszaru

Agnieszka Węglarz
strateg i praktyk biznesowy

Michał Trojanowski
Strategy Practice Leader

dr Witold Jankowski
redaktor „Harvard Business Review Polska” i prezes Zarządu ICAN Institute

Andrzej Jacaszek
wydawca „Harvard Business Review Polska” i wiceprezes Zarządu ICAN Institute

Zaufali nam już

Każdy projekt korporacyjny to inna historia. Zobacz na prawdziwych przykładach, z jakimi zadaniami już się zmierzyliśmy i w czym pomogliśmy naszym klientom.

Pzejdź do działania

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Dominika Krysińska
Dominika Krysińska

tel. +48 728 854 854

d.krysinska@hbrp.pl