Im firma mocniej się wyróżnia, tym większa jest jej przewaga konkurencyjna. Jednak wyróżniki znikają wraz z upływem czasu. Generowany przez nie rozwój prowadzi do złożoności, a złożone firmy zazwyczaj zapominają, w czym są dobre. Często próbują szybko wymyślić od nowa całe modele biznesowe. Nie tędy droga!
Trzeba zacząć od oceny obecnej sytuacji. Firmom często jednak brakuje koniecznego do jej dokonania dystansu. Nasi eksperci Cię w tym wyręczą: dokonają przeglądu obecnej strategii oraz wyników organizacji, wnikliwie przyjrzą się jej otoczeniu oraz branży i aktualnej ofercie, by wskazać obszary wymagające przemodelowania. To istotny krok w drodze ku świetlanej przyszłości!
Uwaga! Audyt pozycji rynkowej firmy to punkt wyjścia do dalszego działania i tworzenia wygrywającej strategii Twojej organizacji.
Agnieszka Węglarz
strateg i praktyk biznesowy
Michał Trojanowski
Strategy Practice Leader
dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute
Andrzej Jacaszek, DBA
dyrektor zarządzający ICAN Institute
Każdy projekt korporacyjny to inna historia. Zobacz na prawdziwych przykładach, z jakimi zadaniami już się zmierzyliśmy i w czym pomogliśmy naszym klientom.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
d.krysinska@ican.pl